COVID-19 opdatering – forlængelse af forsamlingsforbuddet og nedlukning af indendørs idræt i 38 kommuner

Category: For Skiklubberne, Generel info, Nyheder

Regeringen har forlænget forsamlingsforbuddet til den 28. februar 2021 samt indført nedlukning af al indendørs træning i 38 af landets kommuner.

De berørte kommuner er: Albertslund, Allerød, Ballerup, Brøndby, Dragør, Egedal, Faxe, Fredensborg, Frederiksberg, Frederikssund, Furesø, Gentofte, Gladsaxe, Glostrup, Greve, Gribskov, Halsnæs, Helsingør, Herlev, Hillerød, Hvidovre, Høje-Taastrup, Hørsholm, Ishøj, København, Køge, Lejre, Lyngby-Tårbæk, Odense, Roskilde, Rudersdal, Rødovre, Slagelse, Solrød, Tårnby, Vallensbæk, Vordingborg og Aarhus.

I resten af landet er det fortsat muligt at dyrke indendørs idræt under forudsætning, at man kan overholde de gældende restriktioner.

Læs mere om nedlukningen her: COVID-19 opdatering 7. december 2020

For at vi kan holde motivationen oppe og holde kontakten har vi oprettet en Facebookside  “Barmarkstræning/skiforberedende træning”  for alle discipliner. Meningen med siden er, at man her kan dele tips og ideer til udendørs. Dele træningsvideoer og afholde fællestræning via Facebook live. Del siden med klubmedlemmer og venner og bekendte der elsker at stå på ski eller bare godt kan lide at træne udendørs.

Åbent brev fra DIF’s formand til alle frivillige i idrætsforeningerne