Organisatoriske ændringer i Danmarks Skiforbunds sekretariat

Posted by: Kenneth Bøggild
Category: Nyheder

Danmarks Skiforbund har besluttet at udflyttet de opgaver administrativ assistent, Lene Svanebjerg har haft ansvar for ved Danmarks Skiforbund, til Idrættens Kompetence Center (IKC).

Udflytningen af opgaver skyldes at arbejdsflowet på sekretariatet har ændret sig i perioden.

Som konsekvens af dette, må vi desværre meddele at Lene Svanebjerg er opsagt fra sekretariat. Da alle opgaver nu er overført til håndtering i IKC betyder det, at Lene har haft hendes sidste arbejdsdag på sekretariatet.

Lene har været ansat ved Danmarks Skiforbund i lidt mere end 8 år, og har i den periode været en væsentlig del af den positive udvikling som er sket i forbundet.

Idrættens Kompetence Center varetager hele og dele af administrationen for 22 mindre og mellemstore specialforbund. Danmarks Skiforbund har i mere end 18 år haft opgaverne vedrørende bogføring liggende i IKC.

DSkiF har en konsulent tilknyttet, men det vil være et team af medarbejder som dækker opgaverne, således at vi er sikre på at der altid er en person som kan løse de opgaver som opstår.

For henvendelse, som tidligere har været sendt til Lene, skal de fremover sendes til: adm@skiforbund.dk

For løbstilmelding, og oprettelse af FIS koder (uændret), skal det ske til tilmeldingfis@skiforbund.dk

Idrættens Kompetence Centres træffes på telefon: +45 6265 6134 (indenfor normal kontor tid)