Alpine junior DM i Val d’Isère 2024

Val d'Isère

april 13, 2024 - april 14, 2024

Det er internationale løb i regi af det internationale skiforbund, FIS.

For at kunne deltage, skal man have en gyldig FIS licens og være født i 2006 eller tidligere.

Der er ingen øvre aldersgrænse. Der kåres et podie af selve løbet og i kategorien U-21.

13. april 2024   SL Damer/herrer
14. april 2024  GS Damer/herrer

Tilmeldinger skal ske via nationale skiforbund ls@skiforbund.dk

Danmark arrangerer internationale løb i Val d’Isère i Frankrig 13.-14. april i slalom og storslalom. Det er internationale løb i regi af det internationale skiforbund, FIS. De afvikles i kategorien NJC, som betyder “National Junior Championship”, som er en løbskategori i FIS. For at kunne deltage, skal man have en gyldig FIS licens og være…