AFLYST Netværkstur til Branäs for danske skiklubber

Category: Alpin, For Skiklubberne, Forside slider, Freestyle-ski, Langrend, Nyheder, Rulleski, Snowboard, Telemark

På grund af for få tilmeldinger bliver Danmarks Skiforbund bliver desværre nødt til at aflyse netværksturen til Branäs i uge 2.

I vil blive tilbudt en ny netværkstur i næste sæson.

Kære skiklubber

Danmarks Skiforbund inviterer skiklubberne til Branäs til 4 dage på ski sammen.

Det er i uge 2 fra den 11.-14. januar 2024.

Så tag dine klubvenner under armen til fire dages samvær, hvor I har mulighed for at møde jeres kolleger fra andre danske skiklubber, og deltage i workshops sammen på pisten såvel som om aftenen efter spisning.

Hold jeres udvalgsmøde, bestyrelsesmøde, eller instruktørmøde i Branäs. Eller tag de gamle venner eller veninder fra klubben med til fire forrygende dage i Sverige.

Pris pr. person i 4 personers lejligheder, i Ski Lodge:

• Overnatning: 1700 kr.
  • Liftkort: 4 dage / 970 kr. og 3 dage / 750 kr.
  • Ski Lodge

Workshops:

1. Fundraising
  2. Den Danske Skiskole 1
  3. Den Danske Skiskole 2
  4. Grejaften

Tilmelding: Send en mail til klub@skiforbund.dk. Herefter får i en bekræftelse og senere en samlet faktura til klubben.

Andet: Transport og forplejning står deltagerne selv for. Det er muligt at lave mad.

Læs hele programmet og de spændende workshops her Branas invite 2024

Vi glæder os til at se jer.

Vel mødt.