Indbydelse til træningsdage i 2021 for unge langrendsløbere og skiskytter

Category: For Skiklubberne, Langrend, Nyheder, Rulleski

Københavns Skiklub og Danmarks Skiforbund inviterer alle landets unge langrendsløbere og skiskytter til en række af 1-dags fælles træningssamlinger.

For at deltage på disse træninger skal du:

• Være mellem 12 og 18 år (Er du lige uden for dette interval, så kontakt os meget gerne for en nærmere snak!)
  • Være interesseret i eller allerede være involveret i fast langrends- og/ eller skiskydningstræning

Hver træningssamling vil bestå af både fysisk og teknisk træning, som er relevant for langrend og skiskydning. Den overordnede opbygning er, at der er træning om formiddagen, sociale aktiviteter omkring frokost, og træning igen om eftermiddagen. For eventuelt medrejsende forældre vil der typisk blive indlagt infomøde eller inspirationsoplæg om formiddagen, mens der om eftermiddagen vil være mulighed for selvtræning.

Her er det overordnede program for træningsdagene:

Træningsdag 1
Dato: Lørdag d. 22 maj
Sted: Flyvestationen i Værløse, Sandet 77, 3500 Værløse.
Tilmeldingsfrist: Torsdag d. 20. maj.

Træningsdag 2
Dato: Lørdag d. 5. juni
Sted: Københavns Gokartbane og CopenHill
Tilmeldingsfrist: Lørdag d. 29. maj.

Træningsdag 3
Dato: Lørdag d. 3. juli
Tilmeldingsfrist: Lørdag d. 26. juni

Træningsdag 4
Dato: Lørdag d. 14. august
Sted: Københavns Gokartbane og CopenHill
Tilmeldingsfrist: Lørdag d. 7. august.

Træningsdag 5
Dato: Lørdag d. 18. september
Sted: Flyvestationen i Værløse, Sandet 77, 3500 Værløse.
Tilmeldingsfrist: Lørdag d. 11.september.

Hent invitationen og se træningsdagenes programmer

Følg med https://skiforbund.dk/ eller på ”Rulleski Danmark” på Facebook (https://www.facebook.com/groups/rulleskidanmark), hvor yderligere information om træningsdagene lægges op.

Vil du tilmelde dig, eller har du lyst til at høre mere, så tag kontakt til enten træner Tue Rømer på:
romer.tue@gmail.com eller Christian Borch på: christian@mborch.dk og mobil: 23 600 680.

Foto: Københavns Skiklub og Kåre Rønhede