Hvordan tiltrækkes og fastholdes sunde, glade, motiverede, aktive medlemmer (fra vugge til grav)?

Category: Alpin, Freestyle-ski, Generel info, Langrend, Nyheder, Rulleski

Det holder vi et seminar om, hvor vi introducerer Aldersrelateret Trænings koncept (ATK).

I forbindelse med skiforbundets repræsentantskabsmøde søndag d. 26. maj inviteres hermed til seminar omkring aldersrelateret træning, talent- og elitestrategi og Ski 365 (aktiviteter til fastholdelse og udvikling i klubberne).

Vi er nu ved at komme i hus med Skiforbundets ATK – og tusinde tak til Bjørg Boe Møller og Charlotte Lemgart, som har taget projektet videre fra den første introduktion i august sidste år.

Seminaret afholdes: 26/5 kl. 9.00 til 13.30

På Amager Bakke på 10. sal
Vindmøllevej 6

Der planlægges fysisk aktivitet for alle, så medbring træningstøj og sko.

Der vil blandt andet være indlæg fra Mats Mejdevi – Sportsbasics. Mats har været træner for Johnny Albrechtsen. Derudover vil Lisbeth Klarskov, Roskilde Håndbold fortælle om deres erfaringer med ATK.

Der vil blive serveret forplejning undervejs.

Af hensyn til mødefaciliteter og forplejning bedes I tilmelde jer til arrangementet på mail til Lene Svanebjerg: ls@skiforbund.dk senest 21. maj.

Download tidsplanen her Uddybet dagsorden til seminar 26.05