Gert Olsen fratræder ”Den danske Vasa Fond”

Category: Langrend, Nyheder, Rulleski

Jeg har valgt at fratræde min rolle som formand af ”Den danske Vasa Fond” den 31. juli 2022 og dermed også stillingen som Danmarks Skiforbunds vasakoordinator. Det er en opgave, jeg har haft siden 2008, og som har givet mig store oplevelser og til tider meget arbejde. Der skal lyde en stor tak til de mange firmaer og samarbejdspartnere, jeg har haft i alle årerne, og uden jeres samarbejde havde jeg ikke klaret opgaven.    TAK FOR DET.

Tiden er inde til at give stafetten videre, og den bliver overdraget den 1. august 2022, til Nikolaj Kolte, Holstebro skiklub.  Nikolaj har gennemført Vasaloppet 16 gange og har i mange år været rejseleder på bussen fra Jylland. Nikolaj har været bestyrelsesmedlem i Danmarks Skiforbund og er desuden tovholder på Vest Cuppen, så ingen kunne være bedre klædt på til opgaven som formand for ”Den danske Vasa Fond” og Danmarks Skiforbunds vasakoordinator end Nikolaj.

Fra mig skal der lyde et stort tillykke til Nikolaj med arbejdet som formand for ”Den danske Vasa Fond” og Danmarks Skiforbunds Vasakoordinator.

Ledelsen af Den danske Vasa fond varetages pr. 1. august 2022 af følgende:

Nikolaj Kolte, Holstebro Skiklub (Formand)

Anne Rønning Boye-Møller, Horsens Orienteringsklub

Nikolaj Salomon Vang, Danmarks Skiforbund