Genopslag: Skiklubben Hareskov søger Administrationschef, med stærk erfaring indenfor (ski)klubarbejde

Category: For Skiklubberne, Generel info, Nyheder

Skiklubben Hareskov søger en administrationschef til at overtage organiseringen og sikre afholdelsen af Skiklubben Hareskovs mange aktiviteter, herunder særlig fokus på medlemspleje, skiture og pleje af frivillige kræfter.

Administrationschefen har assistance fra klubbens forretningsfører, samt en række frivillige kræfter. Stillingen er en fuldtidsstilling.

Skiklubben Hareskov består af mere end 4.000 medlemmer, som typisk enten tager på en eller flere skiture årligt, samt deltager i en eller mange af de andre aktiviteter Skiklubben Hareskov organiserer – typisk gennem frivillige kræfter.

Skiklubben Hareskov ejer rejsebureauet Snowtravel, som er teknisk turarrangør for alle Skiklubben Hareskovs ture, samt en række andre skiklubber i Danmark. Skiklubben Hareskov, herunder særligt Administrationschefen, arbejder tæt sammen med Snowtravel.

Positionen
Som led i Skiklubben Hareskovs ønske om at sikre eksisterende medlemmer en til stadighed bedre oplevelse, samt tiltrække nye medlemmer, er fokus at styrke forholdet ud mod eksisterende og nye medlemmer.

Din profil
Den ideelle kandidat har kendskab til og erfaring fra foreningslivet, ideelt set fra et bureau eller en idrætsklub, der har udbudt egne (ski)ture. Du har høj grad af struktur, og kan både prioritere og planlægge de mange forskellige aktiviteter. Du er selvkørende, energisk, opsøgende og proaktiv. Du har fokus på medlemmerne i alt hvad du laver – lige fra planlægning til praktisk eksekvering, og du ved, at intet kommer af sig selv. Uddannelsesmæssigt har du en relevant baggrund.

Som person er du ekstrovert orienteret, spreder positiv energi og har nemt ved at skabe relationer med andre mennesker. Du er samtidig tillidsvækkende, har empatiske samarbejdsevner og forstår at motivere interessenter og samarbejdspartnere frem mod fælles mål og resultater.

Det er også en fordel, hvis du har været på flere skiture, gerne med en skiklub og ved, hvad skiløb og klubsammenhold går ud på.

Som Administrationschef i Skiklubben Hareskov vil du i dagligdagen samarbejde med Skiklubbens kasserer/bestyrelse samt med Snowtravel. Din ansættelse og opgavebeskrivelse refererer formelt til klubbens formand. Skiklubben holder til i klubhuset i Hareskovby, man må dog påregne, at en del arbejde kan foregå fra hjemmet.

INTRESSERET?
Du kan læse mere om Skiklubben Hareskov på https://www.hareski.dk – ønsker du at få mere at vide om jobbet, er du velkommen til at kontakte formand Steen Rath på sr@hareski.dk / 4137 2228, eller kasserer Arne List på al@hareski.dk / 20 24 88 59.

. Send din ansøgning til formand Steen Rath på sr@hareski.dk