Fastholdelse af medlemmer – Hjælp til promovering af sommeraktiviteter i klubben

Category: For Skiklubberne, Generel info, Nyheder

Ski aktiviteter foregår hele året, og fastholdelse af medlemmerne er meget vigtig. Forskellige arrangementer og aktiviteter i klubben kan være med til at bidrage til at mindske frafaldet, fastholde medlemmerne samt tiltrække nye medlemmer til klubben.

Især i sommerperioden, hvor tanken om sne og skiture er langt væk, er det vigtigt at bibeholde den nære kontakt med klubmedlemmerne og det kan for eksempel sommertræning, barmarkstræning i skoven eller i byens rum, træning på tværs af klubber mm være med til.

Har klubben arrangementer I gerne vil have hjælp til at offentliggøre og  promovere på forbundets hjemmeside og forskellige sociale medier, så send information til Lene Svanebjerg på mailen klub@skiforbund.dk