World Snow Day 2020 på CopenHill

Vindmøllevej 6, 2300 København

Date & Time

januar 19, 2020 - januar 19, 2020

FIS World Snow Day er en årlig tilbagevende begivenhed, der oprettet af det internationale skiforbund (FIS), for gøre en ekstra indsats for, at endnu flere børn og unge i alderen 4-14 år får en fantastisk dag på ski og bliver fascineret af skisporten.

Bring children to the snow!

World Snow Day er en årlig tilbagevende begivenhed, der er oprettet af Det Internationale Skiforbund (FIS) med missionen om at få endnu flere børn og unge i alderen 4-14 år på ski! Børn får en fantastisk dag med skiløb, hvor de kan blive bekendt med og faschineret af skisporten. I 2018 blev der afholdt mere end 500 events i 39 lande i anledning af World Snow Day!

Københavnerne og danskerne har fået deres egen skibakke, og for første gang nogensinde kan World Snow Day også afholdes i Danmark! Tag din familie og dine børn under armen, og kom ud til en fantastisk dag i ski-sportens tegn. På denne dag tilbyder vi skiløb, udstyrsleje samt undervisning for alle børn til lave priser.

Mere info følger – vi glæder os til at se jer!

Du kan tilmelde dig her

For første gang er det muligt at det nu muligt at deltage i World Snow Day på CopenHill FIS World Snow Day er en årlig tilbagevende begivenhed, der oprettet af det internationale skiforbund (FIS), for gøre en ekstra indsats for, at endnu flere børn og unge i alderen 4-14 år får en fantastisk dag på ski og...