Rulleski – igangsætter – Århus

juni 4, 2023 - juni 4, 2023

Rulleski – Igangsætter

Den Danske Skiskole er i samarbejde med Danmarks Skiforbund i gang med at oprette en instruktøruddannelse til rulle- og langrendsski, og senere suppleret med (ski)skydning uddannelse. Det betyder, at vi får en certificeret dansk forankret instruktøruddannelse, der kan tilbydes såvel i Danmark som på sne. Kurserne har et stort indhold af aktivitet og praktiske øvelser på ski, og de første kurser vil give mulighed for input og feedback fra deltagerne til videre udvikling og fintuning af uddannelserne.

Tilmelding

Dette er tilmeldingen til del 1 af rulleskiinstruktøruddannelsen: Rulleski – Igangsætter.

Kurset er målrettet rulleskiløbere, som kan basisteknikkerne, og som gerne vil stå for noget fælles træning i klubberne. Underviseren på dette kursus er Victor Valbjørn Larsen.

Danmarks Skiforbund støtter aktivt dette initiativ, så selve kurset er gratis, og du betaler kun 150,- kr for forplejning, samt at du selv betaler for din transport og evt. overnatning.

Danmarks Skiforbund støtter aktivt dette initiativ, så selve kurserne er gratis, men når du tilmelder dig vil du blive bedt om at betale årsmedlemsskab på 100kr. ved Den Danske Skiskole. Udover årsmedlemskab ved Den Danske Skiskole betaler du kun 150,- kr til forplejning på kursusdagen.

Hvad: Instruktørkursus: Rulleski – Igangsætter

Hvornår: Søndag d. 4. juni kl. 10.00 – 17.00. Kom gerne i god tid.

Hvor: Aarhus skiklubs lokaler: Grumstolsvej 48, 8270 Højbjerg

Yderligere praktiske informationer, program samt lidt om hvordan du bedst forbereder sig, vil blive sendt til dig inden kursusstart.

Hvis du har nogle spørgsmål, må du endelig tage fat i os!

info@dendanskeskiskole.dk

Tlf: +45 61 79 43 26

Tilmeldingsfrist:
Tirsdag, 30 maj, 2023

Du skal logge ind eller oprette en konto, for at kunne tilmelde dig dette kursus.

Rulleski – Igangsætter

Tilmelding

Hvad: Instruktørkursus: Rulleski – Igangsætter

Hvornår: Søndag d. 4. juni kl. 10.00 – 17.00. Kom gerne i god tid.

Hvor: Aarhus skiklubs lokaler: Grumstolsvej 48, 8270 Højbjerg

Hvis du har nogle spørgsmål, må du endelig tage fat i os!

info@dendanskeskiskole.dk

Tlf: +45 61 79 43 26

Tilmeldingsfrist:
Tirsdag, 30 maj, 2023

Dato: 4 juni, 2023 Sted: Aarhus Pris: 150.00 Rulleski – Igangsætter Den Danske Skiskole er i samarbejde med Danmarks Skiforbund i gang med at oprette en instruktøruddannelse til rulle- og langrendsski, og senere suppleret med (ski)skydning uddannelse. Det betyder, at vi får en certificeret dansk forankret instruktøruddannelse, der kan tilbydes såvel i Danmark som på…