Rulleski camp i Båstad, Sverige

juni 16, 2023 - juni 18, 2023

Tidligere landsholdsløber Jonas Thor Olsen som bor med sin familie i Båstad, kender de gode lokale rulleskiruter, men også alt det rundt om (overnatning, spisesteder osv.). Jonas er en af trænerne på campen og har lavet programmet for denne camp.

Dato:
16-18. juni 2023

juni 2023

Tilmeld dig via dette link https://forms.gle/fMVV6Wgen3W6k8nm8

For medlemmer – 900 kr.
For ikke-medlemmer – 1300 kr.

Overnatning og forplejning
Står deltagerne selv for

Deltager antal:
30 personer.

Transport
Transport planlægger I selv. Vi anbefaler at man eventuelt aftaler at køre sammen.

Båstad ligger knap 2 timers kørsel fra København.

Fra København H går der tog en gang i timen direkte til Båstad.

Kommer man fra Jylland kan man også tage færgen fra Grenå til Halmstad (30 min fra Båstad).

Logi:
I booker selv overnatning.

Der er masser af steder i Båstad og til enhver pengepung. De to steder vi mødes til træning er:

Båstad Drivan (sportscenter og vandrehjem): https://bastadsportcenter.se/vandrarhem

Hotel Riviera: https://hotelrivierastrand.se/

Forplejning:
Vi planlægger at booke et sted lørdag aften for dem der har lyst kan spise sammen. De andre måltider planlægger i selv, men det vil selvfølgelig være muligt at spise sammen for dem der bor de samme steder.

Program Ungdom Vasa
Fredag – eftermiddag kl. 16.30 Klassisk rulleski i bakker Mødested: Båstad Drivan Klassisk rulleski i bakker.
Mødested: Båstad Drivan
Lørdag – Formiddag kl. 9 Kombipas rulleski skøjt + løb.
Klassisk langtur.
Mødsted Båstad Drivan
Lørdag – Eftermiddag kl. 15.30 Bakke intervaller klassisk
Dukkert ved Skansen badet på vejen hjem, hvis vejret tillader
Bakke intervaller klassisk.
Alternativt rulleski til og fra Båstad, ca. 12km.
Søndag – Formiddag kl. 9 Testløb skøjt:
Vinder tid ca. 30 min.
Test løb klassisk:
Vinder tid ca. 45 min
Mødested Båstad Drivan
Søndag – eftermiddag kl. 14

Afrejse / løbetur langs havet afsluttes med badning.

Mødested Hotel Riviera

Afrejse / løbetur eller rulleski stagetur langs havet afsluttes med badning.

Mødested: Hotel Riviera

Kommende planer:
I 2023 og vinteren 2024 vil vi facilitere en række camps på tværs af klubberne, både sommer og vinter. Der vil være rulleskicamps, camps i skihaller til efteråret (Göteborg og Thorsby), og samlinger på sne til næste vinter. Alt sammen med fokus på både god træning, men også deltagelse i udvalgte konkurrencer.

Vi håber at disse samlinger på tværs af klubberne vil være til inspiration for alle. Målet er at I møder andre ligesindede på en uformel måde, får træning og undervisning af instruktører som alle er fra øverste hylde, og får inspiration til aktiviteter i jeres respektive klubber.

Midlertidig plan for resten af 2023:

I regi af Den Danske Skiskole (DDS):

Camps/samlinger:

Danmarks Skiforbund inviterer til rulleski weekend i Båstad i det sydlige Sverige for alle aktive rulleskiløbere på tværs af klubber, men også for rulleskiløbere eller langrendsløbere som endnu ikke er medlem af en skiklub. Tidligere landsholdsløber Jonas Thor Olsen som bor med sin familie i Båstad, kender de gode lokale rulleskiruter, men også alt det…