Danmarks Skiforbund > Skiforbundet generelt > DM alpin 2018 på Hafjell i uge 11 14.-17. marts.

DM alpin 2018 på Hafjell i uge 11 14.-17. marts.

Hafjell Alpincenter, Hundervegen 122, 2636 Øyer, Norge

Date & Time

marts 14, 2018 - marts 24, 2018 09:00 AM - 06:00 PM

Save event to calendar

DM alpin 2018 i Super G, Slalom, Alpin Kombineret, Storslalom samt parallel Slalom afholdes i år på Hafjell i uge 11 14.-17. marts..

Program:
Onsdag den 14. marts: Super G-træning (oplyses senere) – alle løbere, der ønsker at stille op i Super G løbet i U14 og U16 skal deltage i træningen.
Holdledermøde (første): Onsdag d. 14. marts kl. 16.00 i Nationalanlægget
Torsdag den 15. marts: Super G (morgen/formiddag)
Torsdag den 15. marts: Slalom (eftermiddag)
Fredag den 16. marts: Storslalom (oplyses senere)
Lørdag den 17. marts: Parallelslalom (oplyses senere) – Ikke officiel DM-konkurrence

Præmieoverrækkelse for en enkelte konkurrencer foregår om eftermiddagen efter konkurrencernes afholdelse.

Holdledermøde og udlevering af startnumre:
Foregår dagen før de enkelte konkurrencer tid og sted vil fremgå af tidsplanen før første konkurrence. Eftertilmeldinger, som senest kan ske umiddelbart før holdledermødets start (for alle konkurrencer), vil få tildelt numre bagerst i pågældende startgruppe, såfremt der er ledige numre, ellers vil startnummer tildeles bagerst i konkurrencen. Alle numre udleveres til holdledere eller enkeltpersoner på mødet. Der kan som udgangspunkt ikke uddeles startnumre til selve løbet.

Der er inden konkurrencerne (hjemmefra) etableret et baneteam, som er ansvarlige at hjælpe banesætterne med at sætte baner, være portvagter, vedligeholde banerne under konkurrencerne og at tage banerne ned. Denne gruppe indkaldes til møde om torsdagen, så opgavefordelingen er klar i god tid.

Aftaler om forløbere indgås på holdledermødet.

Tilmelding til konkurrencerne skal ske via din egen klub på udsendte tilmeldingsskema.
Pris for seniorer og veteraner (DM): DKK 240,- (Storslalom)
Pris for seniorer og veteraner (DM): DKK 240,- (Slalom)
Pris for seniorer og veteraner (DM): DKK 280,- (Super-G)

Danmarks Skiforbund yder tilskud til konkurrencegebyret for ungdommen. Priserne er herefter for alle løbere i U21 og derunder:
Pris for juniorer (DM): DKK 120,- (Storslalom)
Pris for juniorer (DM): DKK 120,- (Slalom)
Pris for juniorer (DM): DKK 140,- (Super-G)

Tidsfristen for rettidig tilmelding er 7. marts 2018. Framelding inden tilmeldingsfristens udløb er gratis. Framelding og efter tilmelding efter fristens udløb koster kr. 100,- per disciplin.. Der udleveres kun startnummer, når betaling har fundet sted.

Deltagere der løber begge discipliner der indgår i AC deltager automatisk også her.

Alle løbere skal bære godkendt hjelm i henholdt til DSFCR (Danmarks Ski Forbunds Competition Rules)

Bestilling af indkvartering, liftkort og træning
Booking af indkvartering og liftkort sker hos de enkelte klubbber.

Hvis man er på egen hånd, bestilles overnatning med henvisning til aftale med Danmarks Skiforbund via Hege Beate Juliussen på følgende mailadresse: hege@alpinco.no

Træningsbaner:
Bestilles hos Henrik Oksholm: hok@dskif.dk
Træningsbaner fordeles mellem klubberne efter tilgængelighed. En del samtræning bør påregnes.

Det er til enhver tid klubledernes ansvar at holde sig orienteret om programændringer.

He has also worked as a senior financial risk management consultant to the financial services industry; software engineer; advertising sales manager for the popular Caribbean travel guide series; general manager of an advertising and graphic design agency; and engineering intern at the Best Health Coach.