DM i Freestyleski og Snowboard 2022 – Påsken i Avoriaz

Avoriaz, Freankrig

april 9, 2022 - april 16, 2022

DM I FREESTYLESKI & SNOWBOARD ER TILBAGE 🔥Efter et par år i COVID-19s kolde skygge er vinterens varmeste event tilbage i Frankrigs smukkeste alpeby – Avoriaz.

DM I FREESTYLESKI & SNOWBOARD ER TILBAGE

Så sørg for at reservere påsken 2022 (9-16 april), hvor det danske freestyle-miljø samles omkring en 360 graders oplevelse, hvor riders, såvel som tilskuere, bl.a. bliver forkælet med verdensklasse snowparks og uforglemmelige stunder i selskab med EMIL LANGE på The Places solbeskinnede rooftop.

Hele begivenheden bliver varetaget af OGs fra vores elskede ski- og snowboardmiljø og arrangørgruppens hovedfokus er at sikre de bedst mulige forhold for både atleter og tilskuere.

Traditionen tro bliver DM-ugen fyldt med en blanding af uformelle jam-sessions og de officielle danske mesterskaber i Slopestyle og Big Air, hvor der konkurreres indenfor kategorierne Senior, Junior og Kids.

Konkurrencerne
Freestyle DM for alle niveauer!
Der afholdes konkurrence i disciplinerne Slopestyle og Big Air Ski indenfor kategorierne Dame/Herre: Senior, Junior og Kids.

Aldersgrupper (fødselsår)
Kids: 2009-
Junior 2004-2008
Senior: -2003
Det eneste krav for at kunne stille op er, at du er tilmeldt en skiklub og at du bærer bib (den udleverede overtrækstrøje) samt hjelm under den organiserede træning/konkurrence.
Der vil blive kåret vindere i alle kategorier og afholdt efterfølgende præmieoverrækkelse.

PROGRAM DM 2022 I AVORIAZ (PÅSKEN)

Dag Dato Aktivitet Lokation
Søndag 10/Apr Velkomst & riders meeting The Place
Mandag 11/Apr Slopestyle træning Arare Snowpark
Girls Session TBA
Tirsdag 12/Apr DM i Slopestyle Kval & finaler Arare Snowpark
Præmieoverrækkelse The Place
Onsdag 13/Apr Big Air træning Arare Snowpark
Sun Down Session Chapelle Snowpark
Torsdag 14/Apr DM i Big Air Kval & finaler Arare Snowpark
Præmieoverrækkelse The Place
Fredag 15/Apr Bad Weather Day
The Stash Session The Stash

Bemærk: Der kan forekomme ændringer i programmet, da det korrigeres efter vejrforholdene.

TIL DM ER DER PLADS TIL ALLE!
Så der vil være varieret sværhedsgrad der tilgodeser alle – fra den helt grønne freestyleentusiast til den hardcore elite.

Det eneste krav for at kunne stille op er at du kører med hjelm og er medlem af en dansk skiklub. Hvis du ikke allerede er medlem af en skiklub, finder du en liste over klubberne her: https://skiforbund.dk/skiklubber-2/

TILMELDINGEN ÅBNER D. 07/03/2022
Klik på knapperne nedenfor og tilmeld dig.

Pakkerejserne inkluderer:
❆ 6 dages liftkort til Les Portes du Soleil
❆ Ophold i 3-stjernede lejligheder
❆ Inscription (tilmelding) til Big Air og Slopestyle
❆ Konkurrence-bib (rider shirt)

Pris:
❆ 4000,- u. bustransport
❆ 4800,- m. bustransport
❆ Ring direkte til SunWeb, hvis du ønsker at flyve

❆ Nikolaj Vang / Danmarks Skiforbund
❆ Mail: nv@skiforbund.dk
❆ Tlf: 31790527