De Alpine DIF Danmarksmesterskaber i Trysil 17.-19.03.2024

marts 18, 2024 - marts 19, 2024

Der indbydes herved til de Alpine Danmarksmesterskaber 2024 i Trysil.

Holdledermøde og udlevering af startnumre:

Foregår dagen før de enkelte konkurrencer information om tid og sted udsendes senest 1 uge før første konkurrence. Tidsplanen udleveres på holdledermødet. Tilmeldinger, som senest kan ske ved holdledermødets start, alle numre udleveres til selve løbet.

Der er inden konkurrencerne (hjemmefra) etableret et bane-/organisationsteam, som er ansvarlige at hjælpe banesætterne med at sætte baner, være portvagter, vedligeholde banerne under konkurrencerne og at tage banerne ned. Denne gruppe indkaldes til møde om onsdagen, så opgavefordelingen er klar i god tid. Alle bedes hjælpe til med at nedtage banerne efter konkurrencerne.

Det er i år Trysil Race Academy (TRA) der står for den praktiske afvikling af Danmarks- og Forbundsmesterskaberne, og som skal levere mandskab til konkurrencerne.

Aftaler om forløbere indgås på holdledermødet.

Tilmelding til konkurrencerne:

Tilmelding til DM/FIS-NC sker som ved almindelige FIS-løb og deltagelse kræver at man har gyldig FIS-licens. Alle der ikke har FIS-licens kan deltage ved Forbundsmesterskaberne.

Tilmeldingen sendes til ls@skiforbund.dk

Program:

Søndag d. 17. marts              SG                 Damer/herrer Program_FIS_COCAlpine-NEW_2023
Søndag d. 17. marts              SG                 Damer/herrer

Mandag d. 18. marts:            GS                 Damer/herrer

DEN_NC_GS_program women 18.03.2024
Startlist_Womens_GS_NC_18-03-2024

DEN_NC_GS_program_men 18.03.2024
Startlist_Mens_GS_NC_18-03-2024

Tirsdag d. 19. marts              SL                  Damer/herrer kl. 10.00 DM

Præmieoverrækkelse for de enkelte konkurrencer foregår om eftermiddagen efter konkurrencernes afholdelse.

Det opfordres på det kraftigste til at deltagerne ved det officielle DM også bliver og deltager ved Forbundsmesterskaberne i dagene efter DM.

Bestilling af indkvartering, liftkort og træning

Det er muligt at booke direkte www.skistar.com eller tage kontakt til info@skisportdanmark.dk, som kan sætte jer i kontakt med klubber der allerede har en tur, som I evt. kan købe/booke jer ind på.

Træningsbaner:

Bestilles hos Nicolai Østerbye Madsen: nicolai.madsen.dk@gmail.com

Regler:

Konkurrencerne køres efter de internationale konkurrenceregler (ICR) udgivet af FIS: https://www.fis-ski.com/en/inside-fis/document-library/alpine-documents

Udstyrsreglerne ligeledes udgivet af FIS.

Kontakter:

Løbsleder, Marius Solberg Olsen marius@trysilraceacademy.no

Banebestilling, Nicolai Ø. Madsen: nicolai.madsen.dk@gmail.com

Hytte/lejlighedsbookning sammen med andre klubber: info@skisportdanmark.dk

Indbydelse til de alpine Danmarksmesterskaber på Trysil 2024 DIF-FIS v2

Indbydelse til de alpine DIF Danmarksmesterskaber i Trysil, 17. til 19. marts 2024 Der indbydes herved til de Alpine Danmarksmesterskaber 2024 i Trysil. Holdledermøde og udlevering af startnumre: Foregår dagen før de enkelte konkurrencer information om tid og sted udsendes senest 1 uge før første konkurrence. Tidsplanen udleveres på holdledermødet. Tilmeldinger, som senest kan ske…