Aldersrelateret træning, step 2

Idrættens Hus, Brøndby Stadion 20, 2605 Brøndby

maj 26, 2019 - maj 26, 2019 09:00 AM - 02:00 PM

Save event to calendar

Vi inviterer nu til seminar omkring emnet, de nye materialer samt om, hvordan vi kan benytte det i klubberne og hvordan, vi kommer i gang.

Trænere og ledere er velkomne til at deltage inden man fortsætter til Danmrks Skiforbunds repræsentantskabsmøde kl. 14.00.

Seminaret afholdes

26/5 kl. 9.00 til 13.30

På Amager Bakke på 10. sal

Vindmøllevej 6

2300 København

Der planlægges fysisk aktivitet for alle, så medbring træningstøj og sko.

Vi henter ekstern inspiration fra Mats Mejdevi – Sportsbasics, som blandt andet tidligere har løst opgaver for skiforbundet og været fysisk træner for Johnny Albertsen. I tillæg hertil får vi et konkret eksempel fra en anden klub fra en anden idræt, som har haft store fordele af at arbejde med sit forbunds ATK.

Der vil blive serveret forplejning undervejs.

Af hensyn til mødefaciliteter og forplejning bedes I tilmelde jer til arrangementet på mail til Lene Svanebjerg: ls@skiforbund.dk senest 21. maj.

Download: Dagsorden til seminar 26.05.2019, version 2

Inden repræsentantskabsmødet er det muligt at deltage i et seminar om alderesrelateret træningskoncept. Vi er nu ved at komme i hus med Skiforbundets ATK – og tusinde tak til Bjørg Boe Møller og Charlotte Lemgart, som har taget projektet videre fra den første introduktion i august sidste år. Vi inviterer nu til seminar omkring emnet,…