Besigtigelsestur til Branäs, Sverige 19. – 21. marts 2023

marts 19, 2023 - marts 23, 2023

Destinationen er kåret som den mest børnevenlige destination i Sverige 13 år i træk, og i 2021 valgt som året skidestination af den svenske Skianlægs Organisation, SLAO.

Branäs er kendetegnet ved et meget effektivt liftsystem, overnatninger af højkvalitet og enkelt transport til og fra destinationen.

Praktik: Måltider, ophold og liftkort dækkes af Branäsgruppen AB & Danmarks Skiforbund.

Transport: Individuel transport for egen regning. Samkørsel kan koordineres fra Danmarks Skiforbunds sekretariat.

Destinations fakta:
Højder: 152-567 m.o.h.
Pister i alt: 33 stk. (Grønne: 10 Blå: 10 Røde: 8 Sorte: 2)
Lifter: 26 stk.
Langrendsspor: 28 km

Afstande:
København – Branäs:                701 km
Gøteborg – Branäs:                   388 km
Oslo – Branäs:                           198 km

Se mere her: https://www.branas.se/

Tilmeldingsfrist:

Senest d. 13. marts 2023 til Kenneth Bøggild på: kb@skiforbund.dk, med fulde navn, telefonnr., e-mail skiklub, funktion i skiklubben.

Inkluderet i ”prisen”:
Ophold (morgenmad og aftensmad), liftkort og de skitserede pauser/møder etc.

Ikke med i prisen:
Transport til og fra Danmark og evt. skileje

Forsikringer:
Alle deltagere er dækket af den kollektive idrætsrejseforsikring

Under opholdet vil der være mulighed for at booke rejseaftaler med destinationen for sæson 2024.

Med håb om at mange skiklubber vil deltage i turen, og derved se på en mulig ny klubdestination ser vi frem til en spændende og indholdsrig besigtigelsestur, samt muligheden for at drøfte andre skisportsemner af fælles interesse.

Kenneth Bøggild, Danmarks Skiforbund

Mikael Elford, Branäsgruppen AB

Hent invitationen her (pdf)  Besigtigelsestur_klubber_branäs_2023

Branäsgruppen AB inviterer alle skiklubber, under Danmarks Skiforbund til destinationsbesigtigelse af skidestination Branäs i Sverige. Branäs er kendt af skiklubberne, og benyttes fast af f. eks Skiklubben Hareskov, som hvert år afvikler en familie/børnetur på fire dage til Brands i januar måned. Destinationen er kåret som den mest børnevenlige destination i Sverige 13 år i…